Komisja ds. Administracji i Finansów
Komisja koordynuje wspólne zakupy nośników energii i usług pocztowych, które przynoszą samorządom milionowe oszczędności. Pracuje nad uwspólnieniem standardów dotyczących zamówień publicznych oraz przetwarzania danych osobowych w metropolii. Prowadzi monitoring zmian legislacyjnych oraz bieżącą wymianę doświadczeń podczas spotkań i szkoleń tematycznych. Zadaniem komisji jest również współpraca na rzecz zrównoważonego rozwoju w oparciu o nowoczesne technologie w ramach koncepcji Smart City.
Przewodniczący: Wojciech Zemła, Sekretarz Miasta Sopotu
Prezydium Komisji:
1. Marek Komorowski, Dyrektor Biura Zamówień Publicznych w Urzędzie Miejskim w Gdańsku
2. Marta Dorobek, Prezes Zarządu "SZOP" sp. z o.o. w Nowym Dworze Gdańskim
3. Agnieszka Siebert, Sekretarz Miasta Pucka
Koordynatorka Komisji: Weronika Michałowska,
tel. 517 056 156, e-mail: weronika.michalowska@metropoliagdansk.pl