aktualności
Komisja ds. Administracji i FinansówSpotkanie specjalistów ds. zamówień publicznych
Kilkudziesięciu specjalistów ds. zamówień publicznych z metropolii spotkało się w środę 24 kwietnia w biurze Obszaru Metropolitalnego Gdańsk-Gdynia-Sopot na szkoleniu dot. platformy eNotices2.
Szkolenie dotyczące praktycznych problemów związanych z zamieszczaniem ogłoszeń na platformie eNotices2 poprowadziła Agnieszka Szulakowska kierowniczka zamówień w urzędzie miejskim w Wejherowie.
- To temat niezwykle ważny dla zamowieniowcow. Na każdym spotkaniu rozmawiamy o bieżących problemach, z którymi uczestnicy spotykają się w codziennej pracy, omawiamy konkretne przykłady. Ustaliliśmy takze wstępny harmonogram spotkań i szkoleń na 2024 rok. - mówi Weronika Michałowska, kierowniczka ds. administracji w OMGGS.
W spotkaniu udział wzięli pracownicy urzędów miast i gmin z Lęborka, Gdańska, Sopotu, Wejherowa (miasto i gmina), Nowego Stawu, Sierakowic, Kartuz, Luzina, Somonina, Sztutowa, Żukowa, Władysławowa, Cedrów Wielkich, g. Pruszcz Gdański, Pszczółek, p. nowodworskiego oraz z Rumi.